Selamatkan Malaysia

Selamatkan Malaysia
"Menggunakan internet untuk menyampaikan maklumat Islam,menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama" Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

Pengikut

Ahad, 28 November 2010

Jalan-jalan cari pasal part 1


Jeng-jeng ni lah masjid syiah yang terdapat di Muttrah


kota pertahanan di atas bukit


kapal persiaran Sultan Qaboos


koleksi tembikar lama


koleksi gambar unta@gamal


kena sembelih la mat saleh ni ngan geng2 bangla ni


2 dia depa dok goreng minah saleh


lelong-lelong 3 sepuluh


mai2 beli kain


pakcik jual mahai pulak,x pandang pun kamera


baju2 kat oman ni memang colourful


ni kedai baju2 orang pompuan


yang ni memang sesuai wat souvenior


kepala sapa pulak dok pi interframe ni


sale man dok tengah cari idea nak tarik pelanggang


Barang kemas kat sini mempunyai ukiran yang sangat menarik


ni kedai saudagar barang purba


kain untuk buat baju raya


kelihatan lengang lagi time ni sebab baru buka kedai


rambang mata bila tengok barang2 yang sangat menarik


ni kalau orang pompuan tengok mesti tak leh angkat kaki ni


tu dia macam2 jenis rantai dok ada kat situ


macam2 benda ada kat dalam souk


yang ni peti harta karun ahmad albab yang punya


mai2 beli kasut


sempat lagi depa ni interframe


Laluan di tengah2 souk


Kedai ukiran kayu


Dengan selambernya dok bersembang sambil minum kopi kat tengah2 souk tu


macam2 kaler ada


lampu2 bergemerlapan dalam kawasan souk

2 ulasan:

  1. Salam, selamat berkenalan! Wah jauhnya berjalan cari pasai! Takpa janji lawan tetap lawan! Sonok ngelewor souk noo? Hee try cakap Peghelih. Akak ada sedara kat Peghelih, Pok Manakan dah meninggal kat Kangak, sepupu ada lagi sana. Akak follow noo.

    BalasPadam
  2. salam kak,besa la tension keja pi la jalan2,tajuk ataih 2 saja nak bagi gempaq ja.lama dah x cakap pegelih ni,semua dok sleng luar ja,lama2 cek ter ikut gak.o ya ka?depa dok tang mana.cek dok simpang pat.ok kak terima kasih no.

    BalasPadam