Selamatkan Malaysia

Selamatkan Malaysia
"Menggunakan internet untuk menyampaikan maklumat Islam,menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama" Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

Pengikut

Sabtu, 17 April 2010

Kamalanathan Nama 1 Malaysia(kata mat sembab)


Semalam TPM si Mat sembab 2 kata kawasan Hulu Selangor beruntung dapat calun yang mempunyai nama 1 Malaysia ( Kamal,Alan n Nathan) aku pun tak faham apa la bodo sangat si mat sembab ni sampaikan nama pun nak jadikan bahan berkempen.Tak penah2 lagi nama jadi bahan kempen,betui la apa orang kata tak kisah cerita apapun janji dapat raih undi,dah tak dak modal ke mat sembab.bagilah kempen yang bijak sikit, ni macam nak suruh budak tadika ja mengundi.Ni lah kalau terlampau cerdik orang kampung pun dia nak tipu,apa dia ingat zaman 60an lagi kot.Orang kg la ni semua cerdik2 dah wahai mat sembab.Jangan la dok merapu meraban tak tentu kalu.Gunalah cara lain nak pikat hati para pengundi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan