Selamatkan Malaysia

Selamatkan Malaysia
"Menggunakan internet untuk menyampaikan maklumat Islam,menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama" Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

Pengikut

Isnin, 5 April 2010

Janji-janji manismu

Teringat penulis bait2 lagu aishah sesuai pulak dengan situasi politik yang berlaku di negara kita yang tercinta ini khasnya di kawasan hulu selangor yang akan menghadapi pilihanraya kecil pada 25 April nanti,segala2 mak nenek projek tertumpu kat situ saja la ni, seolah-olah hulu selangor sebelum ni diperintah oleh pemimpin yang x dak bawa kemajuan langsung,peh itulah kata-kata yang terkeluar oleh tok jib semasa mengadakan lawatan ke kawasan tersebut sempena 1 tahun pemerintahan beliau.Untuk pengetahuan tuan2 semua,ketiga2 adun kawasan tersebut adalah diwakili oleh UmnoNgek,pasai pa sebelum ni x curahkan projek yang banyak mengila2 bagai Tsunami 2 masa menang pilihanraya ke 12 ari 2, pasai pa lak masa nak pilihanraya kecil baru nak tabur balik janji2 hangpa 2.Rasa penulis la mesti janji yang sama juga ditaburkan masa kempen pilihanraya yang dulu .Ni tabur lagi,aduyai umno2 x kan dah x dak modal lain kot nak bagi kat orang2 kg,felda dan estet2.Carilah modal lain,ini mengugut je la keja hangpa,x sokong umno projek x dapat,dulu orang situ sokong umno jugak sampaikan adun semua hangpa sapu.Tapi apa hasil yang depa dapat,dapat coklat sorang sebiji mungkin kot.Seluruh generasi kedua Felda yang ada di kawasan tersebut di janjikan rumah yang bernilai RM42,000 hingga 65,000,agak2 hangpa la dapat free ka umah 2.kirim salam la jawapnya, tetap hangpa kena beli.Mana ada Umnongek ni nak bagi free semua bernaiwatu kan keuntungan mana boleh berniaga kalau x dak untung tokey babi pun jual kandang kalau x untung.Jadi anda semua fikir2 lah,bak kata nabil LU FIKIQ LA SENDIRI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan