Selamatkan Malaysia

Selamatkan Malaysia

"Menggunakan internet untuk menyampaikan maklumat Islam,menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama" Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

Pengikut


Sabtu, 17 April 2010

Calon bebas pilihan pengundi Hulu Selangor?


Johan dipecat dari Ahli UMNO. Johan mengambil langkah drastik sebab UMNO tak dapat calun Melayu. Jika Johan menang adakah UMNO akan menerima dia kembali sebagai Ahli dan menjadi sebagai ADUN UMNO?. Apakah ini percaturan yang dilakukan oleh UMNO untuk meletakan calon Melayu.

Hulu Selangor hari ini menyaksikan pertandingan empat penjuru di antara calon PKR,BE END dan juga 2 orang calon bebas,yang mana salah seorang dari calon bebas ialah Johan Mat Diah, sebelum ini beliau adalah ahli jawatankuasa Shah Alam. Telah di pecat serta merta dari Parti Umnongek kerana telah melanggar peraturan parti bertanding sebagai calon bebas,mungkin kah umno membuat protes secara terangan, untuk memberitahu kepada pimpinan Umno yang banggang bahawasanya umno hulu selangor mahu calon dari orang melayu mewakili hulu selangor di dalam PRK tersebut . Semua kita tahu kawasan tersebut mempunyai lebih 50% penduduk melayu.Jadi sama-samalah kita tengok adakah permainan ini bakal sampai ke penghujungnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan