Selamatkan Malaysia

Selamatkan Malaysia

"Menggunakan internet untuk menyampaikan maklumat Islam,menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama" Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

Pengikut


Isnin, 7 Jun 2010

Enam lagi sukarelawan Malaysia selamat pulang


MUHYIDDIN (empat dari kiri) dan Dr. Mahathir (lima dari kiri) bergambar bersama enam sukarelawan misi kemanusiaan ke Gaza yang menaiki kapal MV Rachel Corrie di KLIA, Sepang semalam.


SEPANG - Enam rakyat Malaysia dalam misi bantuan kemanusiaan ke Gaza yang ditahan dan kemudian dibebaskan oleh tentera Israel pulang ke tanah air dari Jordan malam tadi.

Ketibaan mereka di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini dengan pesawat Royal Jordanian pada pukul 7.12 malam disambut Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad yang juga Pengerusi Perdana Global Peace Organisation (PGPO), badan bukan kerajaan yang menaja misi bantuan itu.

Ex-Lynxcrew: Mat Sembab ngan Che Det pun tumpang sekaki menyambut kepulangan rombongan berkenaan,inilah apa yang dikatakan tumpang tui,kat luar berdentum berdentam hentam Israel tapi dalam Parlimen depalah pembela Israel.Sanggup bayar duit kat syarikat Apco Worldwide untuk menaikkan imej Najib dan UMNO yang dah MAMPOS 2.Lidah bercabang dan muka talam layak diberi kepada Puak2 UMNO.


MAMPOS UMNO


Tiada ulasan:

Catat Ulasan