Selamatkan Malaysia

Selamatkan Malaysia
"Menggunakan internet untuk menyampaikan maklumat Islam,menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama" Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

Pengikut

Sabtu, 31 Disember 2011

2012 here we come

Tiada sambutan,tiada parti dan tiada bunga api di oman ni,cuti pun hanya diberi kepada yang beragama kristian saja.Jadi tengok bunga api kat tv ja la.Sambutan yang paling meriah pada malam ni adalah di dubai,bunga api akan di tembak dari Burj Al Khalifah,tak tau la banyak mana depa perabih untuk bunya api saja,mentang2 la duit banyak.baru2 semua rakyat UAE dapat kenaikan gaji 50%,bayangkan la banyak mana tu,seronok la depa.Ok jugak la sekurang2 rakyat dapat jugak merasa hasil masyul negara,bukan macam Malaysia bela lembu pun bole dapat RM250 juta,tu yang kita tau,yang tersembunyi lagi la banyak.Apa-apa pun selamat menjalani tahun baru 2012,semoga kita dapat tumbangkan BE END pada pilihanraya ke 13 nanti,LAWAN TETAP LAWAN NOOOO.jangan lupa tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan