Selamatkan Malaysia

Selamatkan Malaysia
"Menggunakan internet untuk menyampaikan maklumat Islam,menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama" Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

Pengikut

Rabu, 6 April 2011

Politik Malaysia Terkini

Nampak gayanya sehari dua ni keadaan politik Malaysia semakin menuju ke arah carca marba.Suasana berkempen di Sarawak telah pun bermula dengan rasminya (dibaca bagi Pakatan Rakyat ) bukan Parti *!*# tu,nak sebut pun malu ( Awwww) uihhh satgi marah pulak golongan @$*!&* ni sbb depa kan dah ada ratu cantik (auwwww).Hari ini adalah hari penamaan calun dan yang paling lawak tahap gaban ( Raja lawak pun tak lawak macam ni ) jumlah penyokong yang di benarkan hanya 50 orang (what?? ) tak tau la jembalang atau jin yang mana dah merasuk atau merasuah  (opps ayat bahaya ni ) pihak SPR ( dibaca Serpihan parti rasuah ) sehinggakan boleh membuat peraturan sedemikian rupa.Best no keja SPR ni bole sesuka hati mak bapak depa pinda undang2 pilihanraya ( ops lupa depa yang wat undang2 ) hari ni juga Malaysia dikejutkan ( bukan loji nuklear meletup Yob ) kita x dak lagi loji ni,x pa tak lama lagi ada la tu.Kes bedio lucah Datuk T (dulu ada MR T ) x abis2 lagi hari ni pulak seorang pegawai kastam terjatuh dan mati di bangunan yang sama dengan Teoh Beng Hock,adakah kebetulan?hangpa jangan pandai2 buat andai noo,selagi KPN tak sah yang asli jangan dok pandai2 komen tau.Dok diam2 dalam kain selimut.Apakah ini memunjukkan yang politik yang dimainkan oleh pihak........... bakal berkubur ataupun RAKYAT BAKAL DIKUBURKAN PADA PILIHANRAYA KE 13 NI.Sama2 lah kita nantikan jika kita masih berada di dalam zon selesa.bak kata orang parit ( PAKEI YANG LAME LAGI YOP)

p/s maaf noo banyak sangat dalam kurungan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan